Autor Wiadomość
DeadMAN
PostWysłany: Pią 18:30, 21 Wrz 2007    Temat postu:

Pnącze:

Z dowolnym miejscu oddalonym od druida maksymalnie 8 metrów wyrasta pnącze, które obezwładnia cel obrany przez druida, który jest w zasięgu rośliny.
roślina może osiągnąć maksymalną długość 8 metrów.
Wytrzymałość pnącza zależna jest od inteligencji Druida.
Allucard
PostWysłany: Pią 18:17, 21 Wrz 2007    Temat postu: Magia druidzka

*Składnik jednorazowy
Poskromienie:
Łagodny,hipnotyzujący głos druida uspokaja dowolne zwierze w odległości do 48 metrów.
Wymagany level 1.

Przemiana w kruka:
Druid(razem z całym ekwipunkiem podręcznym) zamienia się w kruka.
Druid przemieniony w kruka nie może rzucać czarów.Czar trwa godzinę lecz można go przerwać w dowolnej chwili.
Składnik:Krucze pióro*
Wymagany level 3.

Szpony furii:
Paznokcie druida zamieniają się w ostre jak brzytwy pazury zapewniające szybsze ataki i celniejsze ciosy.Podczas trwania czaru nie można nosić broni.
Czar trwa 5 minut.
Wymagany level 5.

Mowa zwierząt:
Druid który rzuci ten czar przed przemianą w zwierze będzie mógł dalej mówić ludzkim głosem.Zaklęcie to można stosować w nieco inny sposób.Rzucone na zwierze w odległości do 24 metrów,pozwala mu przemówić ludzkim głosem.
Czar rzucony na zwierze trwa 5 minut.
Wymagany level 9.

Głos pana:
Druid zmusza do posłuszeństwa dowolne zwierzę w odległości do 24 metrów.Będzie całkowicie posłuszne druidowi. Zaklęcie nie działa na smoki i bardzo silne zwierzęta.
Składnik:Bicz ukręcony ze zwierzęcej sierści*
Czar trwa 2 godziny.
Wymagany level 15.

Przemiana w wilka:
(Patrz zasady dotyczące przemiany w kruka)
Składnik:Wilcza łapa
Wymagany level 18.

Uczta kruków:
Druid przywołuje chmarę morderczych nadnaturalnych kruków,które pojawiają się w dowolnym miejscu w odległości do 48 metrów i natychmiast atakują wskazane postacie.Kruki są istotami zrodzonymi z chaosu.Mają dzioby twarde jak żelazo a z ich skrzydeł spływa krew.Przenikają przez kamienne ściany i metalowe przeszkody.Zawsze pojawiają się w dużej grupie.Wszystkie postacie w promieniu 5 metrów od wskazanego miejsca zostają zaatakowani przez kruki.Chwilę później chmara rozprasza się a kruki znikają tak szybko jak się pojawiły.
Składnik:Żywy kruk
Wymagany level 24.

Zwierzęcy szał:
Druid wyzwala w swoich sprzymierzeńcach najdziksze instynkty.Każda przyjazna mu postać w promieniu 16 metrów wpada w szał.
Czar trwa 2 minuty
Składnik:serce wilka
Wymagany level 27.

Przemiana w niedźwiedzia:
(patrz zasady dotyczące kruka)
Składnik:pazur niedźwiedzia
Wymagany level 30.

Skrzydła sokoła:
Z pleców druida wyrastają skrzydła,na tyle mocne by unieść go w powietrze.Zwykli ludzie widząc kogoś odmienionego w ten sposób myślą że mają odczynienia z demonem chaosu.
Czar trwa godzinę
Składnik:Żywy sokół
Wymagany level 33.


Piszcie tu swoje propozycje co do czarów.Tylko bez przesady ;].

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group